سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سایت خبری اخبار خودرو
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 12
کل بازدید : 70352
کل یادداشتها ها : 185

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
نوشته شده در تاریخ 94/4/29 ساعت 10:18 ص توسط سایت خبری اخبار خودرو


اخبار خودرو -یکی از اولین چیزهای که می‌تواند اعصاب یک راننده را در حال رانندگی به هم بریزد، از کار افتادن خودرو و بعد از آن، پنچر شدن تایرهاست. در حالی که هر دوی این عامل‌ها باعث می‌شوند که نتوانید ادامه مسیر را بروید، ولی در مورد عامل دوم، باید گفت که نمی‌توان جلوی رخ‌دادن آن را گرفت. با این حال، انقلابی در زمینه تایرها می‌‌تواند شکل بگیرید و برای همیشه ممکن است از «پنجر شدن» خلاص شویم.

Hankook iFlex
خودروساز کره‌ای، هانکوک هرگز تا این اندازه به چنین چیزی نزدیک نبوده است. هانکوک آی‌فلکس آخرین تایر غیر پنوماتیک (NPT) از این کمپانی است که می‌تواند به خوبی در مرحله تولید انبوه قرار گیرد. کانسپت‌ تایرهای بدون باد، اکنون در نمونه اولیه پنجم خود قرار دارد و در این نمونه، از یک متریال واحد استفاده می‌کند که سازگاری بیشتری با محیط زیست دارد، به راحتی بازیافت می‌شود و خواص سمّی کمتری دارد. کمپانی همچنین در این زمینه اضافه می‌کند که با توجه به راحت‌تر بودن فرآیند بازیافت آی‌فلکس، ساخت این تایرهای بدون باد، از نظر مصرف انرژی بهینه است و همین‌طور تکنیک‌های جدید ساخت تایر، باعث شده تا این فرآیند از 8 مرحله به 4 مرحله کاهش پیدا کند. در نتیجه، آلودگی کلی کربنی کمپانی کاهش می‌یابد.

hankook i-flex airless tire concept
تایرهای آی‌فلکس آزمایش‌های گسترده‌ای را در جاده برای ارزیابی دوام، سختی، پایداری، سرعت و حتی عملکرد در سرعت‌های بالا گذرانده‌اند. مطابق گفته هانکوک، تست‌های سرعت در یک خودروی الکتریکی مجهز به تایرهای آی‌فلکس انجام شده؛ جایی که تایرها به خوبی امتحان خود را در سرعت‌های تا 130 کیلومتر بر ساعت پس داده‌اند.

  • Hankook concept tires Boostrac
  • Hankook-concept-tires-03
  • Hankook Alpike concept

البته تایرهای بدون‌باد چیز جدیدی در دنیای سازندگان تایرها نیستند. به عنوان مثال، میشلن اولین بار از تایرهای NPT خودش در سال 2005 رونمایی کرد؛ تایرهای با ظاهری وحشتناک به نام «توویل». همچنین بریجستون، نسل دوم تایرهای بدون‌باد خود را در نمایش توکیو موتور سال 2013 با عنوان ساده «تایر کانسپت بدون باد» به نمایش گذاشت. البته اینکه کدامیک برای اولین بار به عنوان یک تایر به دنیای واقعی راه می‌یابد، چیزی که باید منتظر ماند تا به جواب رسید.



  



نوشته شده در تاریخ 94/4/25 ساعت 9:18 ص توسط سایت خبری اخبار خودرو


اخبار خودرو – کوروش منصوری را که می‌شناسید؟ موسس مجموعه‌ کارخانه‌های «منصوری» که در زمینه‌ی تیونینگ فوق‌حرفه‌ای ید طولایی دارند! شاید بتوان این مجموعه را تنها شرکتی دانست که قطعات مورد نیازش را خود تولید می‌کند؛ بله! این شرکت حتی موتور‌های مخصوص خودش را نیز طراحی و تولید می‌کند!

پورشه‌ی ماکان منصوری

پورشه‌ی ماکان منصوری
باله‌ی پشتی، جلو پنجره و چراغ‌های LED افقی جدید این خودرو، تنها چند مورد از تغیرات بسیار زیاد و گسترده‌ای است که شکل و شمایل این SUV لوکس را بیش از پیش جلوه بخشیده‌اند؛ در ضمن بد نیست بدانید که تمام اجزای شاسی این خودرو از کربن بسیار سبک ساخته شده که شاید با توجه به این مورد، سنگین‌ترین قسمت این خودرو همان چرخ‌هایش باشد که حتی آن‌ها هم از سبک‌ترین آلیاژهای ممکن ساخته شده‌اند.

پورشه‌ی ماکان منصوری
حال اگر به زیر کاپوت این SUV نسبتا ظریف‌اندام سری بزنیم؛ در نسخه‌ی Diesel S کاین، موتوری با مشخصات 301 اسب‌بخار و گشتاور 700 نیوتون‌متری‌ می‌تپد و نسخه‌ی توربوی آن نیز با موتور 650 نیوتن‌متر‌ی‌اش توسط 464 اسب‌بخار در جاده‌ها دلربایی خواهد کرد.

پورشه‌ی ماکان منصوری
در ضمن، 0 تا 100 این خودرو نیز تنها در 4/5 ثانیه طی خواهد شد که خب شاید کمتر خودرویی چنین وضعیتی داشته باشد؛ این یعنی «سرعت»!

پورشه‌ی ماکان منصوری



  



نوشته شده در تاریخ 94/4/24 ساعت 4:33 ع توسط سایت خبری اخبار خودرو


اخبار خودرو -هنوز حدود یک سال به آغاز فروش فرزند جدید آلفا رومئو باقی ست اما از همین حالا حواشی آن بسیار پرسروصدا شده‌اند. تصاویری که مشاهده می‌کنید بیرون از پیست نوربرگ‌رینگ آلمان و در حین آزمایش آن توسط مهندسان آلفا رومئو ثبت‌شده‌اند.

Alfa Romeo Giulia Spy
پیش‌ازاین نیز قبل از رونمایی رسمی آن تصاویری از مدلی پوشیده شده با پلاستیک در اینترنت مشاهده‌شده بود، اما این‌ها نخستین تصاویر جاسوسی جولیا (Giulia) با ظاهری است که قرار است روی خط تولید برود.

Alfa Romeo Giulia Spy
جولیا در بخش فنی دارای پیشرانه تمام آلومینیومی V6 توربو دوقلوی 510 اسب‌بخاری است که آن را در صدر مدل‌های آلفا رومئو قرار می‌دهد. این پیشرانه به یک سامانه غیرفعال کردن سیلندرها مجهز شده که کنترل آن به‌صورت الکترونیکی صورت گرفته و طبق ادعای کمپانی باعث می‌شود جولیا بالاترین بازدهی ترمودینامیک را در مقایسه با رقبایش داشته باشد. تمام قدرت خروجی آن نیز به‌وسیله جعبه‌دنده 6 سرعته دستی به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود تا خودرو را طی مدت 3.9 ثانیه از حالت توقف به مرز 100 کیلومتر بر ساعت (62 مایل بر ساعت) برساند.

Alfa Romeo Giulia Spy
حداکثر سرعت این جسور ایتالیایی هنوز به‌طور رسمی اعلام‌نشده است؛ اما به نقل از منابع درون کمپانی که در مجله ایتالیایی آلوولانت (Alvonalte) نیز به آن اشاره‌شده، اخیراً حین انجام یکی از آزمایش‌ها در پیست ناردو (Nardo) ایتالیا، جولیا توانسته به حداکثر سرعت 321 کیلومتر بر ساعت دست یابد!

Alfa Romeo Giulia Spy
اگر این عدد برایتان عجیب و گنگ بود کافی است به یاد بیاورید که کمپانی «فِراری» نیز در فرایند طراحی و ساخت پیشرانه جولیا بخشی از دانش و تجربه خود را در اختیار آلفا رومئو قرار داده است.



  



نوشته شده در تاریخ 94/4/24 ساعت 1:13 ع توسط سایت خبری اخبار خودرو


اخبار خودرو – ب‌ام‌و مکرراً اعلام کرد که تریم با عملکرد بالای سری 7 که می‌توانست با عنوان M7 شناخته شود به تولید نخواهد رسید.

BMW 760i G-Power
ب‌ام‌و همین حالا مشتریان دست‌به‌نقدی برای این خودروی لوکس سریع می‌بیند اما همچنان سرسختانه مخالف تولید این خودرو است، چراکه با وجود آلپینا B7، ساخت M7 کار بیهوده‌ای به نظر می‌رسد. درواقع نسل F01 خودروی آلپینا B7 از روی نسل F01 سری 7 ب‌ام‌و مونتاژ شده است بنابراین ب‌ام‌و اعلام کرده که اگر مشتریان سری 7 به دنبال خودرویی با عملکرد بالاتری هستند، آلپینا B7 جایگزین مناسبی برای این خودرو است.

BMW 760i G-Power
از طرف دیگر گروه G-Power اعتقادی به موتور 8 سیلندر 4.4 لیتری ندارد، این موتور که با توربویی دوقلو بیش از 540 اسب بخار نیرو تولید می‌کند همچنان موتور مورد نظر G-Power نیست، بنابراین این شرکت تیونینگ آلمانی برای ساخت تریم جدیدی از این خودرو دست‌به‌کار شده است.

BMW 760i G-Power
544 اسب بخار و 750 نیوتن متر موتور استاندارد 12 سیلندر توربوی دوقلوی این شرکت پس از تقویت، تبدیل به 610 اسب بخار نیرو و 870 نیوتن متر گشتاور شده و این اختلاف ایجاد شده تنها با ساختار عملکردی G-Power بی-ترونیک 5V1 حاصل شده است.

BMW 760i G-Power
این قدرت باعث شده که این خودرو تنها در 4.3 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد، (شتاب آلپینا 4.6 ثانیه اعلام شده است) و سرعت نهایی بیش از 300 کیلومتر بر ساعت را ثبت کند. البته در نظر داشته باشید که 66 اسب بخار اضافی تنها زمانی فعال می‌شود که مایع خنک‌کننده خاص موتور موجود باشد و راننده به‌صورت تخت گاز حرکت کند.

  • BMW-760i-G-Power-7
  • BMW-760i-G-Power-1

علاوه بر این اگر موتور خودرو فراتر از محدودیت‌ها و قابلیت هایش عمل کند، قدرت موتور برای امنیت و طول عمر بیشتر موتور کاهش می‌یابد. برای این خودرو قابلیت پلاگ اند پلی هم در نظر گرفته شده و تنها با اتصال این سیستم خودرو به کامپیوترهای شخصی می‌توان مشخصات را تنظیم کرد و به‌راحتی مثل یک راننده‌ی دیوانه با این اتومبیل سلطنتی 12 سیلندر رانندگی کرد.

BMW 760i G-Power
این خودرو را می‌توان با رینگ 21 اینچی آلیاژی هاریکان هم سفارش داد، اما چرا G-Power به‌جای تغییر نسل F01 نسل جدید G11 را تیونینگ نکرد؟ تنها یک دلیل، آن هم به خاطر تنظیمات موتور بالاتر F01
G-Power مثل همیشه این بار هم سراغ یک خودروی سطح بالای ب‌ام‌و رفته است.



  



نوشته شده در تاریخ 94/4/23 ساعت 11:0 ص توسط سایت خبری اخبار خودرو


 اخبار خودرو ،گروه خودروسازی بهمن بمناسبت فرارسیدن عید سعید فطر فروش فوری نقدی و فروش فوری اعتباری خودروی جدید بسترون B50F را آغاز می‌نماید .

سواری آسا B50F علاوه بر طراحی زیبا و به روز دارای پیشرانه ای با موتور 4 سیلندر با حجم موتور 1800 سی سی و توان خروجی 142 اسب بخار دارای امکاناتی همچون 4 عدد کیسه هوا ، کروز کنترل ، سیستم پایداری ، گیربکس 6 سرعته تیپ‌ترونیک و چندین امکانات دیگر می باشد .

کارشناسان بر این اعتقاد هستند که افزایش فروش این خودرو بی ارتباط با اعلام شرایط فروش متنوع شامل نقدی – مرحله ای و اقساطی نیست.

شرایط فروش ویژه عید سعید فطر هم اکنون فعال می باشد :

03sefl0e5uvxswy4n7ws.jpg



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ