سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سایت خبری اخبار خودرو
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
کل بازدید : 70279
کل یادداشتها ها : 185

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
نوشته شده در تاریخ 94/3/31 ساعت 2:42 ع توسط سایت خبری اخبار خودرو


دنیای خودرو -ارزان‌ترین مدل فراری که دارای طراحی بسیار راحت و بسیار مناسب برای استفاده برای انجام امور روزانه می‌باشد.

فراری کالیفرنیا T

 

ارزان‌ترین مدل فراری که دارای طراحی بسیار راحت و بسیار مناسب برای استفاده برای انجام امور روزانه می‌باشد. دلیل انتخاب نام T برای این مدل توربورشارژر آن است. این خودرو از موتور V8 3.8 لیتری بهره می‌گیرد که قدرتی را معادل 553 اسب بخار به ارمغان می‌آورد.

مجله ROB REPPORT که مجله ای برای افراد ثروتمند جامعه است، راهکارهایی را برای این افراد ارائه می‌دهد که چطور پول‌های اضافه خود را خرج کنند. خودروی کالیفرنیا T از طرف این مجله به عنوان یکی از بهترین ها معرفی شده است. البته ملاک این انتخاب ها فقط قیمت نبوده و ملاک‌های دیگری نظیر راحتی، آسایش، لذت از رانندگی و … نیز در نظر گرفته شده است.

قیمت این خودرو در حال حاضر 199000 دلار آمریکا است.

لامبورگینی huracan

Huracan آخرین مدل از لامبورگینی و همانند کالیفرنیا T یک خودروی سبکی (ENTRY LEVEL) لقب گرفته است. مجله ROB REPPORT که این ماشین را بهترین بهترین ها می‌داند معتقد است بهترین لامبورگینی ساخته شده تا به امروز می‌باشد.

با وجود کارایی سریع و خشن این خودرو، فاکتورهای آسایش و راحتی در رانندگی و استفاده آسان از معیارهای این خودرو است.

قیمت این خودرو 238500 دلار آمریکا است.

پورشه کائن توربو

ک تجربه هیجان انگیز در قالب پورشه کائن توربو. یک خودرو SUV پیشرفته با قدرت 520 اسب بخار و موتور V8 که سرعت صفر تا 100 آن در بیش از 4 ثانیه اتفاق می‌افتد. سیستم تعلیق قابل تنظیم و پیشرفته یک سواری شگفت آور و لذت بخش را فراهم می‌سازد.

مجله ROB REPPORT اعتقاد دارد عملکرد هیچ SUV دیگری همانند این خودرو نخواهد بود.

قیمت این خودرو 114700 دلار آمریکا است.

BMW I8

خودروی I8 ترکیبی از یک موتور 3 سیلندر با جعبه دنده 6 سرعته و یک موتور الکتریکی با جعبه دنده 2 سرعته است که قدرتی معادل 360 اسب بخار را برای این خودرو به وجود آورده است. طراحی جالب و دیدنی در جاده و مصرف پایین سوخت از قابلیت‌های این خودرو است.

قیمت این خودرو 135700 دلار آمریکا است.

بنتلی MULSANNE SPEED

در این مدل بنتلی، قدرت کمی افزایش و سیستم تعلیق بهبود یافته است. بر خلاف ظاهر بزرگ و سنگین این مدل، رانندگی لذت بخش حتی در جاده‌های کوهستانی از قابلیت‌های این خودرو است.

قیمت این خودرو 338325 دلار آمریکا است.

SHELBY 427 COBRA S/C

اشتباه نکنید این یک خودروی قدیمی نیست. شرکت SHELBY AMERICAN نام تجاری COBRA را در 50 سال گذشته به وجود آورده است. این شرکت بدنه و موتور ماشین را بصورت جداگانه و بر اساس درخواست مشتری می‌فروشد. این خودرو با موتوری جدید در قالب یک بدنه قدیمی و کلاسیک ساخته شده است.

قیمت این خودرو 160000 دلار آمریکا است.



  



نوشته شده در تاریخ 94/3/31 ساعت 10:24 ص توسط سایت خبری اخبار خودرو


دنیای خودرو – کاتالوگ اتومبیل‌های فراری پر از اتومبیل‌های کلاسیک و زیبای فراری است که برای استفاده در پوسترهای اتاق‌خواب بسیار مناسب هستند؛ اما برخی اتومبیل‌های تک و سفارشی که شرکت فراری می‌سازد، تا حدودی آرمانی نیز هستند.

گهگاهی اتومبیل‌های عجیبی مانند Pininfarina Sergio یا Ferrari Spaceship توسط این شرکت عرضه می‌شوند؛ اما این بار بر روی یک اتومبیل بسیار خاص تمرکز کرده‌ایم؛ Ferrari Testa D’Oro Colani. این اتومبیل شبیه هیچ‌کدام از اتومبیل‌های فراری نیست. این اتومبیل خاص که در اواخر دهه 1980 ساخته شده، در حال حاضر در ایتالیا به نمایش گذاشته شده است.
این اتومبیل خاص که توسط یک طراح صنعتی آلمانی به نام Luigi Colani طراحی شده، همان روند آینده‌نگرانه‌ای را به نمایش گذاشته که در اتومبیل کانسپت 1981 BMW M2 وجود دارد. این اتومبیل کانسپت نیز توسط این طراح آلمانی طراحی شده و سبک عجیب وی را نمایش می‌دهد. Ferrari D’Oro Colani به رنگ قرمز روشن و دونفره است. طول این اتومبیل بلند و ارتفاع آن کوتاه است. یک زبان فوق‌العاده بزرگ در جلو و چراغ‌های مشکی‌رنگ عقب باعث می‌شود ظاهر این اتومبیل منحصربه‌فرد و خاص باشد. از برخی زوایا این اتومبیل شبیه یک کابین فضایی عجیب است که از آینده آمده است. از زوایای دیگر شبیه یک خزنده است.

12367-footofan_com

 

جنبه‌های زیباشناسی این اتومبیل محدود به ظاهر نمی‌شود و در بخش‌های کاربردی نیز وجود دارد. این فراری در سال 1989 ساخته شد تا در پیست Bonneville Salt Flats رکورد حداکثر سرعت را به دست آورد. در زیر این بدنه صاف و آرام یک اتومبیل Ferrari Testarossa قرار دارد که چیزهایی به آن اضافه شده است.
Colani
برای ورود به کتاب رکوردها با شرکت آلمانی Lotec که سازنده اتومبیل‌های اسپرت است، توافق کرد و دو توربو شارژر به موتور flat-12 اتومبیل Testarossa اضافه نمود. پس از تغییرات متعدد و برخی بهبودها، این اتومبیل توانست 739 اسب بخار توان تولید کند و گشتاوری معادل 600 پوند بر فوت داشته باشد. این رقم‌ها در سال 2015 نیز فوق‌العاده هستند، چه برسد به سال 1989.

علی‌رغم این توان بالا، این فراری نتوانست در پیست Bonneville به رکورد حداکثر سرعت دست یابد و با حداکثر سرعت 211 مایل در ساعت پیست را به اتمام رساند. چند سال بعد سرعت 218 مایل در ساعت را به دست آورد. حتی با توجه به این که نتوانست به این موفقیت دست یابد، این اتومبیل همچنان یک افسانه محسوب می‌شود. اگر در ایتالیا هستید، می‌توانید این اتومبیل را از نزدیک در نمایشگاه Maranello Purosangue ببینید.

12368-footofan_com 12369-footofan_com 12370-footofan_com 12371-footofan_com 12372-footofan_com 12373-footofan_com 12374-footofan_com 12375-footofan_com



  



نوشته شده در تاریخ 94/3/30 ساعت 4:45 ع توسط سایت خبری اخبار خودرو


دنیای خودرو – این کلاس در گروه اتومبیل های SUV کوچک قرار دارد و بر پایه کلاس C ساخته شده است. این نامگذاری به تازگی از GLK به GLC تغییر پیدا کرده است. طراحی ظاهر نسبت به قبل بسیار تفاوت کرده است و جذابیت، ظرافت و زیبایی را به ارمغان آورده است. طراحی داخل همانند کلاس C است.

موتور های چهار سیلندر این کلاس از انواع دیزلی به گنجایش 2143 سی سی ، بنزینی و هایبرید شارژ شونده (Plug-in HYBRID ) به گنجایش 1991 سی سی تشکیل شده است.

1217-footofan_com 1218-footofan_com 1220-footofan_com 1221-footofan_com 1207-footofan_com 1208-footofan_com 1209-footofan_com 1210-footofan_com 1211-footofan_com 1212-footofan_com 1213-footofan_com 1214-footofan_com 1215-footofan_com 1216-footofan_com



  



نوشته شده در تاریخ 94/3/30 ساعت 4:32 ع توسط سایت خبری اخبار خودرو


 دنیای خودرو ، به نظر می‌رسد که آینده در اختیار خودروهای برقی باشد و بسیاری از شرکت‌های بزرگ خودروسازی در این زمینه اتفاق نظر دارند ولی مشکل اصلی این خودروها این است که چگونه می‌توان از آن‌ها برای کارهای روزمره استفاده کرد؟ برای نمونه اگر بنزین ماشین شما در وسط یک خیابان تمام بشود می‌توانید با یک ظرف بنزین، خود را به یک پمپ بنزین برسانید و صدالبته تقریبا در همه جا در مسافت‌های مشخصی شاهد وجود پمپ بنزین هستیم ولی اگر موردی مشابه برای یک خودروی برقی به وجود بیاید، روز صاحب خودرو به صورت کامل هدر خواهد رفت.
شرکت بی‌ام‌و تیرهای چراغ برق می‌سازد

13940330162759495981053 13940330162759667981053

شرکت بی‌ام‌و برای این مورد به یک راه‌حل هوشمندانه دست پیدا کرده است. در این راهکار ویژه که توسط این غول خودروسازی آلمانی ارائه شده است قرار است تا تمامی تیرهای چراغ برق در سطح شهر به امکان شارژ خودروهای برقی مجهز شوند. این تیرهای برق از لامپ‌های ال‌ای‌دی استفاده می‌کنند تا میزان مصرف نورافشانی در شب را کاهش بدهند و در عین حال نیز در پایین آن‌ها درگاه شارژ خودرو به چشم می‌خورد.

شرکت بی‌ام‌و تیرهای چراغ برق می‌سازد

در حال حاضر مراحل تست این تیرها در شهر آکسفورد انگلستان آغاز شده است و برای نتیجه‌گیری از مرحله آزمایشی، یک پارکینگ خودرو به صورت کامل به این تیرهای برق مجهز شده است و در صورت موفقیت این آزمایش ممکن است به زودی شاهد تغییر ساختار تیرهای چراغ برق شهری باشیم. شایان ذکر است که بی‌ام‌و تنها یکی از شرکت‌های بزرگی است که در زمینه خودروهای برقی فعال است و حتی یکی از بزرگ‌ترین مردان تاریخ هوش مصنوعی به نام الون ماسک نیز در شرکت خود یعنی تسلا موتورز به تولید خودروهای لوکس برقی می‌پردازد.



  



نوشته شده در تاریخ 94/3/30 ساعت 11:9 ص توسط سایت خبری اخبار خودرو


به گزارش دنیای خودرو ،مدیر فروش اطلس خودرو، نماینده رسمی شرکت کیا موتورز در ایران؛ از تخفیف خرید نقدی و اقساطی خودروهای سراتو و پیکانتو در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
محمود زربخش اعلام کرد فروش خودروهای سراتو و پیکانتو به صورت نقد و اقساط با شرایط پرداخت اقساط 12 ماهه بدون کارمزد می باشد. وی افزود در شرایط جدید متقاضیان می تواند در صورت خرید نقدی از تخفیفات خرید نقدی بهره مند گردند. هدف شرکت اطلس خودرو از تعریف شرایط جدید کسب رضایت هرچه بیشتر و تسهیل فرآیند خرید خودرو برای متقاضیان است.گفتنی است کلیه خودروها دارای گارانتی 5 ساله یا 150.000 کیلومتر شرکت اطلس خودرو می باشند.
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به وب سایت شرکت اطلس خودرو به آدرس www.atlaskhodro.com مراجعه نمایید.


  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ