سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سایت خبری اخبار خودرو
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 70324
کل یادداشتها ها : 185

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
نوشته شده در تاریخ 94/3/30 ساعت 11:8 ص توسط سایت خبری اخبار خودرو


دنیای خودرو -یکی از جذاب‌ترین آپشن‌های ارائه‌شده بر روی پورشه کلاسیک 930 سری 911 توربو، تحت نام تجاری “Sonderwunschprogramm” در سال 1981، پکیج کیت بدنه “Flachbau” و یا “Slantnose” بود.در این آپشن، با الهام از 935 گروه 5 racecar، تکنسین‌های پورشه کل قسمت جلویی 911 توربو را با یک کاپوت کاملاً تخت جایگزین می‌کردند و سپس دماغه آئرودینامیکی با چراغ‌های جلو پاپ‌آپ و عریض‌تر و گلگیرهای جلو louvered بر روی آن قرار می‌دادند.

Porsche 911 Slantnose

Porsche 911 Slantnose
این پکیج همچنین شامل گلگیرهای عقب عضلانی‌تر، ورودی هوا همراه strakes، پانل‌های برجسته، اسپویلر عقب بزرگ‌تر که اینترکولر و خنک‌کننده‌های اضافی روغن در زیر آن مستقر بود، می‌شد.

Porsche 911 Slantnose

Porsche 911 Slantnose
بسته Slantnose در آن زمان برای هر دو مدل کوپه و کانورتیبل 930 در دسترس بود و باقیمتی معادل 23،244 دلار عرضه می‌شد، که برابر قیمت یک ب‌ام‌و 325i جدید بود. اعتقاد بر این است که کمتر از 600 عدد از Slantnose توربو کانورتیبل در ایالات‌متحده آمریکا از سال 1987 تا 1989 ساخته‌شده و بنابراین این یک ماشین بسیار نادر است.

Porsche 911 Slantnose

Porsche 911 Slantnose

Porsche 911 Slantnose
چطور ممکن هست که امروز بتوان چنین خودرویی را پیدا کرد؟ اما یکی برای فروش وجود دارد که تنها 22515 کیلومتر کارکرد داشته و مالک آن مارینو پرفورمنس موتورز است. فروشنده می‌گوید که برخی ارتقاءهای RUF ازجمله گیربکس 5 سرعت RUF، رینگ‌ها و اگزوز RUF به‌طور اختصاص بر روی آن نصب است. البته قیمت آن کمی تند است: 199،000 دلار. ولی اگر با فروشنده چک‌و‌چانه بزنید ممکن است کمی تخفیف دهد!



  



نوشته شده در تاریخ 94/3/30 ساعت 11:8 ص توسط سایت خبری اخبار خودرو


به گزارش دنیای خودرو ، به اطلاع متقاضیان محترم می‌رساند که شرایط پیش فروش محصولات شرکت سایپا از تاریخ 94.03.30 به شرح ذیل می باشد :
mrtznb9hza5rc6e0id7.png



  



نوشته شده در تاریخ 94/3/29 ساعت 6:57 ع توسط سایت خبری اخبار خودرو


 دنیای خودرو   لیستی از خودروهای پلیس قدرتمند و گران‌ قیمت را برای شما جمع‌آوری کردیم. بیشتر این خودروها اکنون به صورت فعال در ناوگان پلیس کشورهای مختلف در حال گشت‌زنی هستند. زیر هر تصویر مختصر توضیح راجع به تصاویر داده شده است.

لامبورگینی آوانتادو خودرویی زیبا که در اختیار پلیس دبی است.

لیکان هایپراسپورت، تنها 7 عدد در جهان از خودروی 3.2 میلیون دلاری لیکان هایپراسپورت تولید شده است. این خودرو اکنون در ناوگان پلیس دبی است.

هامر H2، آمریکایی‌ها همیشه به خودروهای بزرگ و قدرتمند علاقمند هستند. این خودرو نیز در اختیار پلیس تگزاس قرار گرفته است.

میتسوبیشی لَنسر اوولوشِن X، کسانی که در استرالیا زندگی می‌کنند قبل از عبور از سرعت غیر مجاز یک بار دیگر باید فکر کنند …

جاگوار XF، خودروی قدرتمندی که از سال 2010 در اختیار پلیس‌های مید‌لند کشور انگلستان قرار گرفته و اکنون نیز استفاده می‌شود.

لوتوس Exige، پلیس‌های شهر ساسکِس در جنوب انگلستان مدتی است از این خودروی اسپورت استفاده می‌کنند.

نیسان GT-R، در شهری مانند ابو دبی که قدرتمندترین و گران‌ترین خودروهای جهان حضور دارند. طبیعی است که پلیس این کشور نیز از خودروی مانند نیسان استفاده کند.

کادیلاک XLR-V، در ایالات متحده که نام خودرو می‌آورید اولین جا نام شهر دیتروید را خواهید شنید. کمی که به شمال حرکت کنید به شهر بلومفیلد، میشیگان می‌رسید جایی که پلیس‌هایش از این خودروی خارق‌العاده استفاده می‌کنند.

لوتوس اِورا، مسلما رانندگان متخلف در انگلستان در مقابل این جانور واقعی سرعت قرار دارند.

شورولت C5، یکی دیگر از خودروهای پلیس شهر بلومفیلد، میشیگان را می‌توان این شورولت قدرتمند خواند.

به گزارش صبحانه داج وایپر، غیر ممکن است که این خودرو را ببینید و از پلیس کارولینای جنوبی حساب نبرید.

پورش 911 کارِرا، این خودرو امانتی در دست پلیس آلمان است.

مازراتی کواتروپورو اسپورت GT، این خودرو در کانادا اونتاریو به دستان پلیس سپرده شده البته ظاهرا تنها در مراسم‌‌های ویژه حضور دارد.

فراری 612 اسکاییتی باز هم انگلستان!

لامبورگینی مورسیه‌لاگو LP640، کلا از شکل و شمایل آن خود شما نیز متوجه شده‌اید که این خودروی سوپر اسپورت نیز در اختیار پلیس‌ انگلستان قرار دارد.

کاپارو T1 RRV، اگر سره راهتان به انگلستان رفتید احتمالا این خودروی فوق‌العاده را نیز خواهید دید.

اسپایکر C8، پلیس لاهه مرکز استان هلند جنوبی در کشور هلند وظیفه‌ی راندن این خودروی اسپورت را دارند.

به پلیس ایتالیا همین خودروی لامبورگینی گلاردو LP560-4 می‌آمد.

در ابتدا ما نیز تعجب کردیم. اما زمانی که کمی تحقیق کردیم متوجه شدیم که پلیس انگلستان 2 عدد از این خودروی فرمول 1 را برای استفاده به در ناوگان پلیس سفارش داده است. اینکه واقعا هدف آنها چیست نمیدانیم اما در هر حال توانست وارد لیست ما شود.

بوگاتی ویرون، دبی همواره جلب توجه می‌کند این‌بار با افزودن خودرویی میلیون دلاری به ناوگان پلیس خود، اگر دبی رفتید و این بوگاتی را دیدید تعجب نکنید کاملا طبیعی است!

لکسوس IS-F، پلیس لندن از این خودرو به عنوان پلیس در اندازه گسترده‌ای استفاده می‌کند.

سایر خودرو‌های پلیس دبی را نمی‌شد که به شما نشان ندهیم . هفت خودروی فوق‌العاده قدرتمند و زیبا به همراه مشخصات فنی آنها



  



نوشته شده در تاریخ 94/3/28 ساعت 10:30 ص توسط سایت خبری اخبار خودرو


 دنیای خودرو ، با استفاده از صندلی و چرخ‌های هوشمند قرار است خودرویی مجهز به حس ششم تولید و عرضه شود.

هدف خودروساز انگلیسی، کاهش حوادث ناشی از رانندگی است که براثر عدم تمرکز و پریشان‌حالی به وجود می‌آید. پروژه «حس ششم» متعلق به «جگوار لند روور» از فناوری‌های روز دنیا، پزشکی و علوم فضایی کمک می‌گیرد تا با مانیتور کردن ضربان قلب راننده و تنفس وی، تشخیص عدم تمرکز یا تمرکز را بدهد و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک حین رانندگی، دستورات تعریف‌شده ایمنی را به اجرا دربیاورد.

آنچه معروف به «صندلی سلامت» در جگوار XJ است نوعی صندلی هوشمند بوده که آنالیز ضربان قلب و سلامت راننده را بر عهده دارد و در مواقع خطر با قرار دادن انگشت دست راننده وسط صفحه لمسی تعریف‌شده، با مخاطب خود رابطه برقرار می‌کند.
مهندسان مرکز JLR در منطقه گایدون جزییات طرح را افشا کردند.

پروژه امواج مغزی نیز که کارش خواندن فکر توسط ماشین است نیز به‌موازات این طرح دنبال می‌شود تا با تعبیه حسگرهای لازم در چرخ‌ها از یک‌سو و حسگر متصل به پیشانی راننده بتواند تشخیص درست را انجام دهد.

تشخیص به موفع و واکنش به انواع اشیاء نزدیک اتومبیل چه انسان و غیره از اهداف اصلی این پروژه محسوب می شود.

ناسا نیز روی پروژه مشابه تمرکز و افزایش مهارت فضانوردان خود، کار می‌کند و هر دو روی تمرکز انسان و خواندن فکر انسان کار می‌کنند.




  



نوشته شده در تاریخ 94/3/27 ساعت 12:14 ع توسط سایت خبری اخبار خودرو


 دنیای خودرو ،این روزها، مردم دوست دارند ذهنیات خلاق خود را عملی کنند. در این میان، طراحی خودروی شخصی بیشتر رایج است. گزارش های جالبی از طراحی های جالب توجه و نادر در رسانه های خارجی برای کاربران اینترنتی جهان به نمایش در آمده است.

صاحبان خودروها، چراغ خودروی خود را به چشم های مار تبدیل کرده و طرفداران بت من، خودروهایشان را به ماشین بت من تبدیل کرده اند. به غیر از این ها، ماشین برخی از صاحبان پولدار بدنه مخملی دارد. آن دسته از افرادی که به دنبال برند هستند نیز طرح مارک chanel را روی بدنه خودرو نقاشی کرده اند.

علاقه به طراحی خودرویعلاقه به طراحی خودروی

 

علاقه به طراحی خودروی

علاقه به طراحی خودروی

علاقه به طراحی خودروی

علاقه به طراحی خودروی

علاقه به طراحی خودروی

علاقه به طراحی خودروی

علاقه به طراحی خودروی



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ