سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سایت خبری اخبار خودرو
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 12
کل بازدید : 70351
کل یادداشتها ها : 185

< 1 2 3 4 >
نوشته شده در تاریخ 94/2/30 ساعت 12:22 ع توسط سایت خبری اخبار خودرو


دنیای خودرو -موسسه تیونینگ Oettinger که به‌طور اختصاصی به تقویت و بازسازی محصولات گروه فولکس‌واگن می‌پردازد و در این حرفه ید طولایی دارد اخیراً در همایش سالانه Wörthersee از یک فولکس‌واگن گلف 511 اسب‌بخاری که از آن به‌عنوان قوی‌ترین گلف تیونینگ شده یاد می‌شود، رونمائی کرد.

VW Golf Oettinger 500R
شرکت Oettinger محصول نهائی خود که بر اساس گلف R ساخته شده است را 500R نام‌گذاری کرده و این خودرو را با صرف زمان 3.5 ماه به سرانجام رسانده است. فاز اول تیونینگ این خودرو از نمای بیرونی شروع شده و یک کیت بدنه عریض و پر از قطعات آئرودینامیکی که سبب عریض‌تر شدن 100 میلی‌متری اتومبیل شده و شامل سپرهای عریض در جلو و عقب با ورودی‌های بزرگ هوا، اسپویلر دو تکه سقفی، گلگیرهای متورم برای جایگذاری بهتر لاستیک‌های عریض دانلپ اسپرت ماکس، اسکرت یا دامنه‌های جانبی جدید و رینگ چرخ‌های 20 اینچی ATS فورج کاری شده می‌شود هم‌چنین در سرتاسر اتومبیل به‌منظور ایجاد حسی متفاوت از المان‌های نارنجی‌رنگ استفاده شده به‌طوری که این رنگ را بر روی کالیپر های ترمز، روکش موتور، جلوپنجره و دوخت صندلی‌ها، فرمان و سر دنده شاهد هستیم.

VW Golf Oettinger 500R

VW Golf Oettinger 500R
داخل کابین هم به‌طور کامل با پوشش چرم مفروش شده و قسمت مرکزی صندلی‌ها هم از آلکانترای مشکی می‌باشد و نشان 500R موجود بر روی صندلی‌ها بر ویژه بودن اتومبیل دلالت دارد.

VW Golf Oettinger 500R
فاز بعدی تیونینگ این گلف بسیار زیبا به بخش فنی مربوط می‌شود و در این ارتباط تیونر Oettinger از موتور 2.5 لیتری 5 سیلندر TFSI آئودی استفاده کرده است که با اصلاحاتی در توربوچارجر و برنامه‌ریزی مجدد ECU اکنون 511 اسب‌بخار قدرت در 6.100 دور در دقیقه و 680 نیوتن‌متر گشتاور در 3.600 دور در دقیقه را تولید می‌کند. به لطف نسبت وزن به قدرت برابر با 2.83 و هم‌چنین سیستم چهارچرخ محرک، Oettinger 500R قادر است در تنها 3.4 ثانیه از حالت سکون به 100 کیلومتر بر ساعت برسد و بیشینه سرعت اتومبیل هم به بیش از 300 کیلومتر بر ساعت رسیده است.

VW Golf Oettinger 500R
البته تیونر Oettinger می‌تواند با تغییرات و اصلاحات بیشتر این میزان قدرت را بهبود بخشیده و در فازهای بعدی قدرت موتور را به ترتیب به 600، 650 و درنهایت به 750 اسب‌بخار (PS) برساند.

VW Golf Oettinger 500R
وظیفه متوقف کردن Oettinger 500R بر دوش ترمزهای دو تکه با کالیپر های 6 پیستونه در جلو و 4 پیستونه در عقب است دیسک ترمزها از سوراخ‌دار بوده و با سیستم تهویه داخلی خنک می‌شوند. لنت ترمزها از نوع اسپرتی بوده و لوله‌های رابطه ترمز هم از جنس فولاد منعطف می‌باشد.

VW Golf Oettinger 500R
تیونر Oettinger به‌منظور پایداری هر چه بیشتر این سوپر هاچ یک از سیستم تعلیق کلاب اسپرت با قابلیت تنظیم سه حالته و تکنولوژی KW بهره برده است و اتومبیل به نمایش در آمده در همایش Wörthersee به رینگ‌های چرخ 20 اینچی و لاستیک‌های دانلپ اسپرت ماکس در ابعاد 275/25R20 مجهز بود.

قیمت دقیق این گلف 511 اسب‌بخاری هنوز تعیین نشده اما کمپانی ارتقاء دهنده قیمتی در حدود 150,000 یورو (170,390 دلار) برای آن در نظر گرفته است.



  



نوشته شده در تاریخ 94/2/30 ساعت 12:4 ع توسط سایت خبری اخبار خودرو


دنیای خودرو -قطر کشوری عربی در غرب آسیاست که به دلیل داشتن ذخایر بزرگ نفت خام و گاز طبیعی، کشور ثروتمندی است.

بر اساس خبر نوشته شده در پایگاه خبری چین، استخراج ذخایر نفت خام و گاز طبیعی در دهه 40 قرن گذشته، وضعیت اقتصادی این کشور را کاملاً دگرگون کرد، سطح زندگی مردم این کشور بالا رفت و در خیابان‌های آن خودروهای لوکس و گرانبهای زیادی به چشم می‌خورد.

میدان گازی پارس جنوبی، (در قطر: گنبد شمالی) بزرگترین میدان گازی جهان است، که در خلیج فارس و در آبهای سرزمینی ایران و قطر واقع شده‌ است. این میدان گازی بین ایران و قطر مشترک بوده و در کشور قطر، میدان گازی گنبد شمالی نام دارد. ایران و قطر از ابتدای برداشت از این میدان مشترک همواره در رقابت برای برتری در بهره‌برداری از منابع هیدروکربنی این میدان بودند.

در پاییز سال 1391 ایران در حال برداشت روزانه 300 میلیون مترمکعب از ذخایر این میدان بوده، که 70 میلیون مترمکعب کمتر از شریک خود، در این میدان برداشت می‌کند که این اختلاف در سال 92 و 93 بسیار بیشتر شده است .













 





  



نوشته شده در تاریخ 94/2/29 ساعت 1:23 ع توسط سایت خبری اخبار خودرو


مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در صورت موافقت شورای رقابت میزان افزایش قیمت خودرو حداکثر 15 درصد خواهد بود.

به گزارش دنیای خودرو ، سعید مدنی در مراسم راه‌اندازی خط تولید محصولات برلیانس در سایپا و پارس خودرو، در پاسخ به پرسشی مبنی بر سرانجام قیمت خودروها اظهار کرد: اگر افزایش قیمتی اتفاق بیفتد خیلی زیاد نخواهد بود.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با بیان این‌که به دلیل افزایش تورم، افزایش حقوق و دستمزد و قیمت حامل‌های انرژی قیمت خودرو باید افزایش یابد، خاطر نشان کرد: با این حال این افزایش قیمت مانند سال‌های قبل جهشی نخواهد بود.

وی ادامه داد: ما قیمت تمام شده خود را به شورای رقابت ارائه کردیم و این شورا نیز بررسی کرده و تا هفته آینده نظر خود را اعلام خواهد کرد.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا افزود: در خودروهای دارای ارز‌بری با توجه به تثبیت نرخ ارز افزایش قیمت کمتر و در خودروهای ساخت داخل افزایش قیمت بیشتری خواهیم داشت با این حال در نهایت میزان افزایش قیمت کمتر از 15 درصد خواهد بود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که آیا در صورت افزایش قیمت قدرت رقابت‌پذیری شما با رقبا از جمله خودروهای وارداتی کاهش نخواهد یافت؟ اظهار کرد: ما به این موضوع توجه داشته و بازار را رصد می‌کنیم بنابراین میزان افزایش قیمت به صورتی خواهد بود که بازار را از دست ندهیم.

مدنی ادامه داد: خودروی تمام ایرانی 232 بر روی پلت‌فرم X200 در نیمه دوم امسال عرضه خواهد شد.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با بیان این‌که 60 میلیون دلار برای راه‌اندازی خطوط تولید برلیانس سرمایه‌گذاری شده است، خاطر نشان کرد: شرکت چینی برلیانس با شرکت BMW شراکت داشته و سالانه یک میلیون دستگاه خودرو در چین تولید می‌کند.

وی ادامه داد: خودروهای برلیانس با برند خودمان و در پنج تا شش سال آینده تولید خواهد شد و پس از این مدت ممکن است تولید آنها به صورت فیس لیف ادامه یابد.

مدنی افزود: به غیر از برلیانس با یک شرکت چینی دیگر برای همکاری در حال مذاکره هستیم و البته این شرکت یا در ایران سرمایه‌گذاری کرده و یا در تولید با ما شراکت خواهد کرد.



  



نوشته شده در تاریخ 94/2/29 ساعت 1:21 ع توسط سایت خبری اخبار خودرو


دنیای خودرو – پورشه 911GT3 RS 2016 توانسته به‌صورت رسمی رکورد 7 دقیقه و 20 ثانیه را در پیست نوربرگ رینگ برجای گذارد. این رقم نه تنها سریع‌تر از GT3 است بلکه سریع‌ترین 911 تولیدی است و رکورد 911 نسل 997 را نیز با چهار ثانیه اختلاف می‌شکند.

پورشه 911 GT3 RS در واقع یک خودروی مسابقه ای برای جاده و با استاندارد حرکت در خیابان است. این خودرو 10 کیلوگرم سبک‌تر از مدل GT3 شده و 25 اسب بخار نیرو و 81 نیوتن متر گشتاور بیشتری نیز تولید می‌کند. این نیرو از موتور 4.0 لیتری شش سیلندر مسطح آن حاصل می‌گردد. یعنی وزن این خودرو به 1420 کیلوگرم رسیده و در مجموع 493 اسب بخار (500ps) و 460 نیوتن متر گشتاور از پیشرانه آن حاصل می‌گردد.

  Porsche-911_GT3_R_2016_3 Porsche-911_GT3_R_2016_4 Porsche-911_GT3_R_2016_5 Porsche-911_GT3_R_2016_6



  



نوشته شده در تاریخ 94/2/29 ساعت 10:58 ص توسط سایت خبری اخبار خودرو


 دنیای خودرو ،بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، با توجه به برنامه ریزی ھای صورت گرفته در راستای تامین خواسته ھای مشتریان، امکان عرضه خودروی دنا فراھم شده است.

لذا شرایط پیش فروش دنا ، از روز شنبه مورخ 94/03/2 لغایت زمان تکمیل ظرفیت، به شرح جدول ذیل ارائه می گردد.

شرایط و توضیحات بخشنامه :

1- سود مشارکت در این بخشنامه 18 درصد سالیانه و حداکثر تا تاریخ انقضای دعوتنامه محاسبه خواھد شد و لذا ھرگونه تبدیل و محاسبات دیگر نیز بر اساس سود مشارکت اعلامی در گویا بر اساس خودرو محاسبه خواھد شد.

2- سود مشارکت در صورت انصراف 16 درصد سالیانه و حداکثر تا زمان انقضای دعوتنامه و چنانچه قبل از ارسال دعوتنامه باشد تا زمان انصراف برای مبلغ پیش پرداخت محاسبه خواھد شد.

3- در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، سود تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری (صرفاً به شرط تکمیل وجه قرارداد مطابق بخشنامه) یک درصد ماھانه ( 12 درصد سالیانه) پرداخت می شود.
زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 14 روز شنبه مورخ 94/03/02 می باشد.

9du76trtojdbvqjgz3l



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ